Nieuwe lichtinstallatie vv Schoonhoven

10 februari 2021 12:15

Voetbalvereniging Schoonhoven krijgt op en rond haar tweede en derde veld een moderne led verlichtingsinstallatie.

De nieuwe installatie vervangt de oude, veel energie gebruikende verlichting. De nieuwe led verlichtingsinstallatie wordt medio september van dit jaar opgeleverd. Dit is mogelijk gemaakt door een financiële bijdrage van de Business Club vv Schoonhoven.

Voorzitter Paul van Schaik over dit heugelijke nieuws: "Uiteraard is het mooi dat we op deze manier een invulling kunnen geven aan de vergroening van onze club. Maar het allerbelangrijkste is dat onze spelers weer kunnen spelen en trainen met goed licht. De oude installatie had echt zijn beste tijd gehad. Op sommige plekken op de velden maar ook er omheen was de lichtopbrengst gewoon niet voldoende. Met deze moderne installatie zijn we weer klaar voor de toekomst. Letterlijk een lichtpuntje in deze rare tijd."

Bron: Bestuur vv Schoonhoven