Sjaalverhaal Financieel Comfort

26 februari 2021 11:00

In "VV Schoonhoven Sjaalverhaal" geven de sponsoren van VVS elkaar letterlijk de sjaal door en daarmee de mogelijkheid om zichzelf te presenteren aan de leden. De Sponsor met de sjaal mag zijn verhaal doen en staat daarmee 2 weken in de "Spotlight" in deze moeilijke tijd. Deze week is het aan ... Martijn Snoeck, van Financieel Comfort.

Financieel_comfort.jpg

Introductie bedrijf:

Financieel Comfort adviseert particuliere en zakelijke klanten op het gebied van hypotheken en verzekeringen en bemiddelt namens alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen. Op ons kantoor in de binnenstad van Schoonhoven kan men terecht voor een vrijblijvend en kosteloos kennismakingsgesprek. Neem gerust contact op voor het inplannen van een afspraak.

Wat is uw band met VV-Schoonhoven?

Vanaf mijn 23e begon ik met voetballen bij VV Schoonhoven en heb ik bij diverse elftallen op zowel zondag als zaterdag gespeeld. Inmiddels heb ik de veteranen leeftijd bereikt en speel ik bij Reveco 1. Ook ben ik coach/leider van 13-2 waar mijn zoon Stijn voetbalt. Daarnaast ben ik al vanaf het begin lid van de Business Club VV Schoonhoven.

Contactgegevens:

Behoefte aan financieel advies? Neem contact op!

Bedrijfsnaam:             Financieel Comfort BV
Adres:                          Koestraat 144