Januari actie De Veerpoort levert €1500,- op

7 maart 2021 21:15

Redactie

Om vv Schoonhoven een hart onder de riem te steken in deze zware tijden, heeft Cafetaria Brasserie de Veerpoort besloten om in de maand januari elke maandag 25% van de omzet te doneren aan vv Schoonhoven. Zie onderstaande link voor meer informatie over deze actie

Cafetaria brasserie de Veerpoort steunt vv Schoonhoven

Deze actie in januari van Cafetaria Brasserie De Veerpoort is zeer succesvol geweest en heeft een mooi resultaat opgeleverd. Voorzitter van Voetbalvereniging Schoonhoven Paul van Schaik ontving van eigenaar Leon Moor een cheque van €1500,-. “In deze lastige tijd is dit een zeer welkome bijdrage voor onze club. We bedanken Leon en zijn team voor de actie en natuurlijk ook iedereen voor het bestellen”, zegt Paul van Schaik.

Bron: Het Bestuur