Sjaalverhaal Kluswijs Kommer

30 maart 2021 19:00

In "VV Schoonhoven Sjaalverhaal" geven de sponsoren van VVS elkaar letterlijk de sjaal door en daarmee de mogelijkheid om zichzelf te presenteren aan de leden. De Sponsor met de sjaal mag zijn verhaal doen en staat daarmee 2 weken in de "Spotlight" in deze moeilijke tijd. Deze week is het aan ... Angeline Kommer, eigenaar van Kluswijs Kommer en KW Wonen

BBC6A7B8-F6F7-4CC9-A202-A8A7DD763437.jpeg

Over Kluswijs Kommer en KW Wonen

Al weer ruim zes jaar is Kluswijs Kommer een begrip in Schoonhoven. Een mooie winkel met een  uitgebreid bouwmarktassortiment; voor jong en oud, voor hobbyist en professional. Er is een prachtige tuinmeubelafdeling en een maatwerkplein met raamdecoratie, gordijnen, vloeren en schuifdeurkasten.

Op onze verrassende bovenverdieping vind je de leukste meubelen, lampen en accessoires. We hebben de mooiste meubelen, altijd net iets anders dan op iedere hoek van de straat, altijd actueel en helemaal van deze tijd!

We vinden het leuk om met onze klanten mee te denken, bij een verbouwing of een interieuradvies bent u bij ons aan het juiste adres. Vraag onze klussendienst voor uw verbouwing of onze interieurstyliste voor een advies op maat!

Relatie met VV Schoonhoven

Voetbal vereniging Schoonhoven is al jaren trouwe klant bij in onze winkel. Er wordt regelmatig iets gehaald om iets op te knappen of te repareren op het terrein van de voetbal.

Het was tijd om iets terug te doen, een leuke win-win situatie. Voor ons een plekje met een banner langs de weg en voor de voetbalvereniging een stukje sponsoring. We vinden het heel belangrijk dat sportclubs in Schoonhoven op deze manier extra ondersteunt worden.

We hebben altijd leuke contacten met de mensen die spullen bij ons komen halen, voor ons is de voetbalvereniging altijd een gezellige en gewaardeerde klant!

Interesse in producten van Kluswijs Kommer en KW Wonen?

Angeline Kommer

Kluswijs Kommer  en KW Wonen