Buitengewone Algemene Ledenvergadering

20 april 2021 7:15

Bestel leden. donateurs,

Het bestuur nodigt jullie uit voor een, online (Teams), Buitengewone Algemene Ledenvergadering welke zal plaatsvinden op

Woensdag 28 april om 20:00 uur

Het bestuur wenst, conform de statuten, de leden en donateurs een investering rond LED verlichting t.b.v. veld 2 en 3, alsmede de pad verlichting naar de genoemde velden, voor te leggen. Dit betreft het enige agendapunt op de agenda en geeft invulling aan de verduurzaming van onze club!

Aanmelding voor deze ALV kan geschieden via [email protected] , waarna een link wordt toegestuurd om deel te nemen aan deze online vergadering.

Bestuur vv Schoonhoven

Bron: Het Bestuur