Sjaalverhaal Café The Limerick

20 april 2021 18:30

In "VV Schoonhoven Sjaalverhaal" geven de sponsoren van VVS elkaar letterlijk de sjaal door en daarmee de mogelijkheid om zichzelf te presenteren aan de leden. De Sponsor met de sjaal mag zijn verhaal doen en staat daarmee 2 weken in de "Spotlight" in deze moeilijke tijd. Deze week is het woord aan Jacco Fredrikze, eigenaar en oprichter van Café The Limerick.

ABED44F5-A590-40FE-A78B-DE65804A48CC.jpeg

Over Café The Limerick

Wij hebben de sjaal en dus de beurt gekregen om ons te introduceren. Nu hoeft dat bij de meeste van jullie niet meer; jullie staan namelijk aardig bij ons bekend!

De komende twee weken staan wij, the Limerick, in de spotlights. En in die spotlights voelen wij ons helemaal thuis! Wij organiseren namelijk de leukste feestjes, optredens, disco’s en spelletjes in ons gezellig café. Momenteel proberen wij hard om ons hoofd boven water te houden. Dit doen wedoor het verkopen van onze overheerlijke – super-de-luxelunches, koffie to go en onze toffe sweats en tees (die velen van jullie al dragen, dank daarvoor!).

Voor de toekomst hebben wij nog genoeg mooie nieuwe plannen. We’re talking live muziek, thema diners, dolle avonden en bruisende feesten. We hopen hier snel aan te mogen beginnen! In de tussentijd; voel je vooral welkom om nu al langs te waaien voor een sfeervolle to go.

Onze relatie met vvs

Al jaren verzorgen wij met trots de verlenging van de derde helft.  Menig zaterdag komen jullie voetballers hier de boel opstelten zetten. Toen de eerste sponsering gevraagd werd hoefden we daar dan ook niet lang over na te denken. Jullie zijn graag geziene gasten in ons café en daar doen we graag wat voor terug! Inmiddels zitten onze twee jongens ook op de voetbal, en die fanatiekelingen hebben het goed naar hun zin. Wij zijn blij dat we zo’n mooi vereniging kunnen steunen.

Loop gerust eens langs! Of neemt contact op over gerichte mogelijkheden.

Café The Limerick
Lopikerstraat 21