Buitengewone ALV “Licht uit, LED aan”

24 mei 2021 22:00

Redactie

Op 28 april jongstleden vond de Algemene Leden Vergadering plaats met als enige agendapunt het voorstel tot een investering t.b.v. de aanschaf van LED verlichting.

Na het openingswoord van voorzitter Paul van Schaik, ging het digitale overleg van start met een uiteenzetting van het besluitvormingsproces. Er zijn verschillende partijen benaderd om advies en offerte uit te brengen voor de aanpassing van de huidige lichtinstallaties langs veld 2 en 3, alsmede de padverlichting.

Deze marktconsultatie, begeleid en uitgewerkt door Nico Peltenburg en Gerrit Peddemors, heeft er toe geleid dat Sportverlichting.com het meest gunstige plan heeft aangeboden. Jordan Heuver van het betreffende bedrijf heeft vervolgens het maatplan “Verduurzaming VV Schoonhoven” toegelicht.

Hierna zijn er enige vragen gesteld en beantwoord waaronder de autorisatie rond de bediening van de verlichting. Vervolgens heeft de voorzitter, conform de statuten, om goedkeuring gevraagd voor de investering in LED verlichting. De vergadering is zonder tegenstemmen akkoord gegaan.

Hiermee maken we een mooie stap in de verduurzaming van de club en kan er in het komende najaar op, meer dan uitstekend, verlichte velden worden getraind en gevoetbald. Een mooie mijlpaal voor VV Schoonhoven!

Bron: Het Bestuur