In memoriam Cees Versteeg

31 augustus 2021 7:30

Afgelopen week bereikte ons het droeve bericht dat op 21 augustus Cees Versteeg is overleden. We wisten dat Cees sinds kort ernstig ziek was, maar dit kwam voor ons toch heel onverwacht.

Cees is 78 jaar geworden en hij is bijna 50 jaar als speler, commissielid en supporter bij de club betrokken geweest. We herinneren hem als een robuuste verdediger in de lagere elftallen. Cees was geen technisch begaafd voetballer, maar hij kon als voorstopper wel een spits uit de wedstrijd spelen en deed dat met verve.

Na zijn carrière als actief speler was hij jarenlang betrokken bij de onderhoudsploeg, waar hij o.a. verantwoordelijk was voor het “krijten” van de velden. Ook heeft hij in de barcommissie gezeten en in die hoedanigheid menig clublid van een vers getapt biertje voorzien. Cees was dan ook terecht lid van verdienste van de VV Schoonhoven. De laatste jaren was Cees een fervent supporter van ons 1e elftal en was hij praktisch elke zaterdag wel op het complex te vinden. Het doet ons verdriet hem hier nooit meer tegen te kunnen komen, samen naar het voetbal te kijken en een biertje te drinken.

Wij wensen Wousje, Anton en Gerda, Sjaak en Vanessa, kleinkinderen en overige familie heel veel sterkte toe bij dit grote verlies.

Bestuur VV Schoonhoven