Vrijwilligers gezocht voor onze beheercommissie!

24 december 2021 10:00

Redactie

Onze beheercommissie zorgt er voor dat ons complex er netjes bij blijft te liggen. Ze onderhouden bijvoorbeeld onze kunstgrasvelden, krijten de lijnen van het eerste veld en ruimen de bladeren en het vuil op. Dit zijn maar enkele voorbeelden van de werkzaamheden die ze uitvoeren.

Ze voeren deze werkzaamheden uit op maandag-, woensdag- en vrijdagochtend. Ons complex is echter groot en we kunnen wel wat extra handen gebruiken. Dit hoeft uiteraard niet op alle 3 deze de ochtenden. Alle hulp is welkom.

Vrijwilligers kunnen zich melden bij Nico Peltenburg ([email protected]) en/of Walter de Jong ([email protected]).

Bron: Het Bestuur