Sjaak Driesen overleden

24 mei 2022 17:00

Redactie

Afgelopen vrijdag bereikte ons het trieste bericht dat Sjaak Driesen op 18 mei plotseling is overleden. Sjaak was "lid van verdienste" van onze vereniging, een eretitel die hij heeft verdiend door zijn inzet op vele gebieden.

Hij was een stuwende kracht zowel als speler als in de organisatie, met name in de destijds florerende zondag afdeling van onze vereniging. Hij had bovenal gezelligheid hoog in zijn vaandel staan. De gulle lach van Sjaak is veel te horen geweest op ons complex door al het plezier dat hij heeft beleefd op bijvoorbeeld het traditionele toernooi op Hemelvaartsdag en trips naar Frankrijk.

Hij heeft mede zijn schouders gezet onder de nieuwbouw van de kantine destijds en was een van de stuwende krachten in de organisatie van het onvergetelijke jubileumfeest ter ere van ons 100-jarige bestaan in 2002.

De laatste jaren zagen we Sjaak wat minder op ons complex maar we weten zeker dat hij met veel plezier aan deze tijd terugdacht.

We wensen Marijke, kinderen en kleinkinderen veel sterkte om dit grote verlies een plek te geven.

Namens het bestuur,

Paul van Schaik