Voetbalwebshop Schoonhoven live op 19 juni a.s.

Redactie

VV Schoonhoven zal vanaf aankomend seizoen overstappen naar Nike kleding met Voetbalshop.nl als partner!
Dit betekent dat VV Schoonhoven haar eigen webshop krijgt op de site van Voetbalshop.nl, waar een uitgebreid aanbod aan hoogwaardige Nikeproducten met VV Schoonhoven logo verkrijgbaar zal zijn. 19 juni gaat de webshop live, hou het in de gaten!

VV Schoonhoven zal vanaf aankomend seizoen overstappen naar Nike kleding met Voetbalshop.nl als partner! Voorzitter Paul van Schaik kijkt uit naar de samenwerking: "Met veel vertrouwen zien we uit naar de samenwerking met Voetbalshop.nl. Binnen elke vereniging is een goed sportief beleid van vitaal belang, want dat zorgt voor succesbeleving en plezier waardoor alle leden zich verbonden en betrokken blijven voelen. Het concept van Voetbalshop.nl kan daar een belangrijke bijdrage in leveren."

Wat verandert er voor de leden?

De samenwerking met Voetbalshop.nl betekent dat VV Schoonhoven haar eigen webshop krijgt op de site van Voetbalshop.nl, waar een uitgebreid aanbod aan hoogwaardige Nikeproducten met VV Schoonhoven logo verkrijgbaar zal zijn. 19 juni gaat de webshop live, hou het in de gaten!

Daarnaast komt er een eind komt aan de samenwerking met Oskam. Vanaf 19 juni kunnen er dus geen Hummel artikelen meer gekocht worden in de winkel van Oskam.

Het bestellen van gesponsorde teamkleding loopt zoals gewoonlijk via de sponsorcommissie.

Mochten er vragen zijn over de nieuwe gang van zaken, of ben je geïnteresseerd om een team te sponsoren met gave Nike producten? Neem dat contact op met de sponsorcommissie:

Bron: Sponsorcommissie