Toernooi OldStars in Ouderkerk

30 mei 2023 19:30

Jan Molenaar

Kan het nóg passender, een toernooi voor OldStars in "OUDERkerk"! Het kwam voor mij allemaal als een flashback, verzamelen om 09:00 uur, vertrek en aankomst ook allemaal gepland en de opstelling hoor je pas in de kleedkamer! Inmiddels zo'n 60 jaar later, maar nog steeds dezelfde gevoelens, die zijn niet leeftijd gebonden, merk ik!

Beker_Schoonhoven.jpgEr is alleen meer plaats gemaakt voor gezelligheid en plezier! Bij aankomst kregen we bij de koffie gelijk al de eerste beker overhandigd, mooi gebaar. Het beloofde een mooie dag te worden, de zon liet zich ook zien. Hoe bijzonder moet het toch weer voelen om in het blauwwitte shirt te mogen spelen. De eerste wedstrijd werd er slordig met de kansen omgegaan, de voorhoede vond de scherpte niet en achterin was het ook niet dichtgetimmerd. Het eindige in een gelijkspel, tegenvaller voor ons, terwijl de tegenstanders vonden dat ze er goed vanaf kwamen.

De tweede wedstrijd ging met dezelfde problemen verder, maar deze tegenstander scoorde makkelijker en dit betekende voor ons verlies. Op naar de 3e wedstrijd, we hadden van al het voorgaande geleerd en kwamen in ons normale spel, met een half uurtje voetbal achter de rug lijken wij pas goed wakker en scherp. Deze partij wonnen we met goeie cijfers, voor de buitenwacht kunnen we melden dat we 2e zijn geworden. Na afloop een lunch met alléén maar OldStars in de kantine zag er dan ook gezellig uit.

Dit was het weer, woensdag de 31e wij weer!

Bron: Jan Molenaar