Goede comeback Schoonhoven tegen GRC '14

GRC '14 1

Schoonhoven 1

16 augustus 2014 14:30

In de 3e oefenwedstrijd van het seizoen heeft Schoonhoven een 2-3 overwinning weten te boeken op 2e-klasser GRC '14. De fusieclub begon furieus aan het duel en kwam al snel op een 2-0 voorsprong. Voor rust kwam Schoonhoven terug tot 2-2 via twee doelpunten van Jan Willem Schep. In de slotfase was het debutant Arie Versluijs die met een bekeken schot de wedstrijd beslisste.

A.s. dinsdag speelt Schoonhoven haar 1e officiele wedstrijd van het seizoen. Het gaat dan in de strijd om de beker op bezoek bij SV Ommoord. Vorig jaar speelde beide ploegen twee keer tegen elkaar. In de beker was SV Ommoord met 4-1 veel te sterk voor Schoonhoven, maar later in het jaar wist Schoonhoven in het kader van de Rotterdam Rijnmond cup via penalties te winnen. Het belooft dus een leuke wedstrijd te worden.