WF, de Hansen scoren erop los

Schoonhoven WF -Les Bleus

Schoonhoven WF - L'Orange

21 augustus 2019 10:00

Wát een dag vandaag weer, strak blauwe lucht en een stralende zon. Het is woensdagochtend, Walking Football-time. Na de start van het seizoen, vorige week, was het goed om te zien dat iedereen weer hersteld was van de eerste wedstrijd. Er waren nogal wat spelers die de volgende dag of dagen wat pijntjes hadden.

Tempo zat er vandaag óók weer als voorheen weer in. Soms zelfs te veel tempo.... Dat er af-en-toe minder zorgvuldig omgegaan werd met de bal, verkeerde passing is niet zo heel erg, zagen we allemaal gisteren op TV bij Ajax ook. Vandaag was het voor ons in ieder geval weer genieten. Er werd veel gescoord, en met een hoge score zitten er altijd wel een paar fraaie aanvallen - en evenzo fraaie doelpunten bij.

Opmerkelijk was dat bij WF1 alle goals werden gescoord door spelers met de voornaam Hans. Wellicht een tip voor de Nederlandse clubs om in de komende internationale wedstrijden een Hans in de spits te zetten.

Op de site van de KNVB is de volgende uitspraak te lezen, die op ONS lijf is geschreven.... "plezier op het veld, daar zorgen wij samen voor".!