Regen en WF humor

Schoonhoven WF -Les Bleus

Schoonhoven WF - L'Orange

22 januari 2020 10:00

Ondanks de miezerige regen en wat mist was de opkomst en de humor prima vandaag. Vandaag was het knap lastig de stand en scoreverloop bij te houden, er vielen zoveel doelpunten in korte tijd. In de 1e helft waren het er zelfs 9 en in de tweede helft kwamen daar nog eens 7 doelpunten bij. Er waren ook een paar slachtoffers van het pittige potje, vooral onze Jaap moest het vandaag ontgelden.

Lopen kan die...zelfs in een aardig tempo, hij liep zelfs het doel omver!! Maar kon ook niet voorkomen dat hij een paar keer zelfs de bal tegen zijn hoofd geknald kreeg, wat trouwens altijd een overtreding is bij WF-ers. Op een van de foto's is goed te zien dat snelheid ook zijn tol kent.

Het waren Les Bleus die zeer voortvarend van start gingen en binnen een krappe 10 minuten al 4x gescoord hadden (Wim 1x-Jaap 2x-John1x) Rob en Hans brachten, namens team Orange, voor rust de stand op 7-2. Het was verbazingwekkend hoe snel de partij weer werd hervat, pauze duurde dit keer amper 5 minuten. Deze korte pauze eiste zijn tol en de vermoeidheid werd steeds meer zichtbaar en dat was de oorzaak van de oplopende score voor Les Bleus. Le team Orange kreeg wat versterking en kon de schade nog wat kleiner maken, Jasper 1x- Hans 3x en Ed ook 1x scoorden allemaal. In het kort was de 1e helft voor Les Bleus maar de 2e helft was voor Orange.

Vanaf volgende week, stel ik voor, zal er ook een "Man of the Match" gekozen worden en dat zal echt niet altijd de beste speler zijn, maar de positiefste, sportiefste, Fairplay, maar natuurlijk voetbaltechnisch gezien een speler zijn. Wat ik nog wel effe wil vermelden is dat er, ondanks blessures, vandaag 4 WF-ers de moeite namen even naar het veld te komen en te kijken en ook enkele aanschoven bij de 3e helft!

Aanstaande maandag bespreking bij VVS omtrent regels WF-ers binnen de vereniging.