Net een maatje te groot.

... (schot)
... (vrije trap)
... (intikker)
... (afstandschot)
... (intikker)

24 april 2021 12:30

R. Blom

Opstelling

Vandaag een grote uitdaging tegen het 6de senioren team. We starten in een 4-4-2 opstelling met op doel de geleende keeper Peter Anker. Peter hoeft zich niet te vervelen en wordt lekker ingeschoten door de tegenstander. Het seniorenteam is fysiek sterker, maar gemiddeld dan ook 4 jaar ouder.

De eerste helft kunnen we aardig stonden houden met een paar kleine kansjes. Vandaag speelt Max den Hollander voor de variatie op het middenveld en Youssef Start vandaag als linksachter. Mo was vandaag op tijd, dus start hij ook en Stefan is er vandaag gelukkig ook weer bij.

Er zijn drie spelers in de Ramadan en dan is een fysieke partij in de zon extra zwaar. Twee hebben bijna de hele wedstrijd gespeeld, alleen Mo hield het niet vol. Toch super!

Het niveau van de partij ligt hoger dan de eerder gespeelde oefenwedstrijden en de scheidsrechter kan ook aardig aan zijn conditie werken.

Eerste helft ging redelijk goed, maar helaas komen we wel op achterstand.

Tweede helft proberen we iets te forceren en gaan we 4-3-3 spelen, maar verder dan een paar leuke kansen komen we niet ( alhoewel er waren toch wel een paar kansjes die erin hadden gemogen).

Halverwege de tweede helft was het op en liep de achterstand snel uit naar 0-5. Gelukkig stond Peter goed zijn mannetje en hebben de senioren laten zien ook moeite te hebben met scoren.

Mooie wedstrijd, mooi weer alleen jammer van de grote uitslag.

Grensrechter beide bedankt voor de strakke lijn zonder vlag.