Wel kansen geen doelpunten.

Schoonhoven 7

Dilettant 7

Mannen beker reserve zaterdag Groep 5 58

11 september 2021 12:30

H. de Vries

Sportpark Het Hofland
Nieuwe Singel 41
2871AX
SCHOONHOVEN

Opstelling

Na vorige week de punten in Oudewater te hebben laten liggen, waren we deze week gebrand om een goed resultaat neer te zetten.
Vandaag waren we bijna compleet;  Jessy, Younes (5 minuten te laat, omdat hij nog een sportbroekje moest kopen) en Anas (15 minuten te laag, verslapen...) waren erbij, alleen Aatik moet afhaken met Achilles problemen.
Met de luxe van 3 wissels starten we een half uur later door een scheidsrechters wissel. Met een officiële KNVB scheidsrechter, H. de Vries, zitten we goed, en zouden we graag iedere thuiswedstrijd onder zijn leiding willen spelen!
Dan de wedstrijd, daarin zijn wij de bovenliggende partij.  Kleine en twee grote kansen van Beli en Akram voor ons. Daar tegenover stonden 2 reddingen van onze voormalige reserve keeper, die nu de vaste keeper is geworden, Max.
De achterhoede staat erg goed, maar het middenveld is nog een beetje zoeken. We spelen in 1-4-4-2, dat we in de rust hebben omgezet naar 1-4-3-3.
Ondanks het grote aantal reserve en de aanvallende opstelling kregen we de bal niet in het doel van Dillitant. Het was op het laatst nog een paar keer billen knijpen.
Het eerste punt is binnen.
Volgende week weer thuis tegen SPV gaan we kijken of er meer in zit.