Beker wedstrijd tegen Nieuwerkerk ook een prooi voor de onder 23

Schoonhoven O23-1

... (e.d.)
Assist: Max Peilo
Nathan Botter (vrije trap)
Max Peilo (schot)
Max Peilo (schot)

O23 beker poulefase Groep 1 03

18 september 2021 16:00

J.M. Visser

Sportpark Dorrestein
Sportpark Dorrestein 2
2912TL
NIEUWERKERK AD IJSSEL
tel. 0180-313812

Onze derde wedstrijd deze week en de benen waren wat vermoeid, met 11 en een half man naar de uit wedstrijd tegen Nieuwerkerk. We begonnen wederom erg sterk en binnen 1 minuut wist Max de bal terug te leggen op de licht geblesseerde Ibi die hard en hoog binnen schoot. Hierna was het een richtings verkeer wat in de 17e minuut een vrije trap opleverde die goed werd ingeschoten door Nathan, 0-2. Hiern afkregen we wat kansen maar de keeper wist ze goed tegen te houden, In de 38 minuut was het Ibi die Max in positie wist te zetten voor de keeper en die was goed voor de 0-3. Na rust waren we even niet scherp en een diepe pass kwam bij de spits van Nieuwerkerk terecht die hard inschoot, 1-3. Kort hierna viel Tarik geblesseerd uit en daar Nasser al in de 1e helft was uit gevallen waren de wissels op en moesten we verder met 10 man. Ondanks dat we met een man minder verder moesten kwamen we niet in de problemen, beter nog we kregen de beste kansen. Het was Max die zijn tweede mocht aantekenen na aangeven van Nathan en het was Ibi die na een pass van Wassin de bal rustig in de kruising wist te schieten 1-4 en 1-5. Het toetje kwam van Nieuwerkerk waarbij een speler van 15 jaar onze keeper het bos in stuurde en voor 2-5 zorgde(sorry meneer Bot). Volgens de scheids was de eindstand 2-6 maar dan hebben we hem zeker gemist. Hopen dat we in de competitie wat meer tegenstand gaan krijgen.