Schoonhoven 1 heeft de pechduivel nog steeds niet van de schouder

2931LC
KRIMPEN AAN DE LEK
tel. 0180-513545

VVS speelde vandaag de lastige uitwedstrijd tegen Dilletant. Een ploeg die de duels niet schuwt en die in de gebroeders van Andel en Remco Mulder een paar prima spelers in de ploeg hebben.

VVS startte de wedstrijd goed. Het wist de lange ballen van Dilletant steeds goed te verwerken, pakte de tweede ballen vaak op en aan de bal kon men met regelmaat het spel verplaatsen naar de vrije mensen aan de zijkanten. VVS was daardoor ook vaak dreigend alleen was het steeds net die eindpass die niet goed viel. Er waren toch zeker 4 momenten waar VVS het beter uit had kunnen spelen. Ook had VVS wat pech toen de bal via het hoofd van Amine Karroum richting het doel caramboleerde maar voor de doellijn werd weggehaald. Het laatste kwartier van de eerste helft nam Dilletant het wat over. Dat resulteerde ook in gevaar in de zestien van VVS. De grootste kans was voor spits van Andel die de bal bij de tweede bal naast schoot. Daar kwam VVS goed weg.

Na rust zette Dilletant er een tandje bij. VVS moest in de verdediging maar gaf eigenlijk weinig weg. Aanvallend gezien kon men weinig meer uitrichten al was de grootste kans van de tweede helft voor Willem-Paul van der Heijden. Zijn kopbal werd fraai onder de lat weggetikt door de doelman van Dilletant. En alsof de duivel ermee speelt, vlak voor tijd moet VVS door een persoonlijke fout ineens een doelpunt incasseren. Werkelijk uit het niets.

VVS moest de paar minuten die het had wederom alles of niks spelen. Met ziel en zaligheid werd alles daar voren gespeeld en waren er nog diverse gevaarlijke momenten in de zestien van Dilletant. Maar de gelijkmaker viel niet. Zo moest VVS dus wederom een nederlaag slikken waar een punt toch zeker op zijn plaats was geweest. Er is wederom hard gewerkt maar het valt op dit moment allemaal net de verkeerde kant op.

Door dit resultaat is VVS inmiddels afgezakt naar de laatste plaats. Zeer teleurstellend natuurlijk maar het is wat het is. Met wat geluk had VVS toch een punt of vier meer moeten hebben maar het zit er gewoon niet in de afgelopen weken. VVS krijgt nu een loodzware serie met achtereenvolgens Hardinxveld, DFC en de Alblas. Drie ploegen die kampioensaspiraties hebben. Maar wie weet, een kat in het nauw.....