Offday

2871AX
SCHOONHOVEN

Opstelling

We zijn een jeugdig team, maar om nu tussen de kleinste jeugd te starten is wel heel erg vroeg. Aanvang wedstrijd 10:15 uur!!! Het was de bedoeling om rond 9:15 uur te verzamelen, maar toen waren er slechts 4 spelers. Bellen, appen en teksten en het complete team staat op het veld. Goed geregeld!
Met goede moed (en nog slaap in de ogen) starten we aan de wedstrijd tegen Rohda, dat in de onderste deel van de competitie stand staat. Voor aanvang werd er stilletjes gehoopt op een punt of meer, maar die hoop was snel vervlogen.
Rohda troeft ons op alle punten af; inzicht, samenspel, omschakeling, snelheid, doelpunten maken.....
Tot nu toe is dit de beste tegenstander geweest, die wij zijn tegen gekomen.
Als Mo dan ook nog de volledige onderkant van zijn voetbalschoen kwijtgeraakt, is de misère helemaal compleet.
We hebben bijzonder weinig in te brengen en als er dan ook nog fatale persoonlijke foutjes ontstaan dan moet de schade beperkt gehouden worden. Ook dat lukt niet, 0-4 bij rust.
Na de rust komen we even in ons eigen spel en zijn er ook kleine kansjes,  gaat de inzet omhoog en zijn we met een extra aanvaller gevaarlijker naar voren.
Rohda blijft echter rustig en blijken erg effectief.....0-7.
Snel vergeten, want volgende week staat de wedstrijd tegen onze naaste concurrent Gouda op het programma!