VVS revancheert zich tegen RVC'33

RVC '33 1 (zon)

... (intikker)

31 augustus 2021 20:00

Na de teleurstellende wedstrijd van afgelopen zaterdag speelde VVS 1 dinsdagavond tegen tweedeklasser RVC'33. Een leuk weerzien met oud VVS trainer Bert Potuyt die tegenwoordig de scepter zwaait bij de club uit Reeuwijk.

VVS begon scherp aan de wedstrijd. Vooral aan de bal was het een stuk beter dan afgelopen zaterdag. Daardoor zat er veel meer rust en vertrouwen in het spel van de Schoonhovenaren. Het was dan ook VVS dat het spel dicteerde en de meeste kansen kreeg in de eerste helft. Mohammed el Harracha scoorde de 1-0 na een mooie pass van Arie Versluis. Versluis scoorde zelf de 2-0 met een mooie volley. Enig smetje op de eerste helft was dat RVC'33 kon scoren.

De tweede helft zakte RVC wat meer in. Daardoor had VVS veel de bal maar was het ook moeilijker om tot kansen te komen. Daardoor was de tweede helft wat minder boeiend dan de eerste helft. Tot de 80e minuut bleef VVS de bovenliggende partij en had het ook een paar mogelijkheden om de derde treffer te maken. RVC kwam de laatste minuten toch wat meer opzetten maar keeper Schiedon en de paal voorkwamen een treffer. Uiteindelijk bleef het bij een (verdiende) 2-1 zege voor de blauwwitten.

Zaterdag speelt VVS 1 de eerste bekerwedstrijd van het seizoen.  WCR uit Rhoon zal dan de tegenstander zijn. Aftrap is 15:00 met naar het zich nu laat aanzien heerlijk weer. Het terras en de kantine is open.