WF in herfstsferen

2871AX
SCHOONHOVEN
tel. 0182-382778

Dat was wedstrijd 15 alweer van dit seizoen, géén WF-XL samenstelling, maar 5 tegen 4 deze keer. Da's best lekker spelen hoor, veldafmetingen gelaten zoals het hoort te zijn, dan is er ook alle ruimte om de bal rond te spelen. Van de herfst was nog niet veel te merken, behalve dan dat we wel in de herfst van onze voetbalcarrière zitten. Af-en-toe een speler naar het andere team over laten stappen, als de verhoudingen in onbalans waren.

Het is het maar goed dat een speler/deelnemer dit verslagje doet, want als het aan de toeschouwers had gelegen had het er anders uitgezien, om maar aan te geven hoe je het, tijdens de partij, zelf beleeft. Het gaat te ver om de toeschouwers het entreegeld terug te betalen, maar het was wel duidelijk dat de spelers een fijne wedstrijd gespeeld hadden. Om ook nog effe aan te geven hoe gedreven iedereen aan het spelen was, weinig spelers hadden besef wat de stand eigenlijk was, nou die was keurig door Reggy bijgehouden en de eindstand was een, weer eens ouderwetse, remise 9-9.

Ook een vermelding waard hoeveel plezier je kan hebben tijdens het "bakkie" ná de match, in een bescheiden entourage, óók hier is de omgeving niet álleszeggend maar de teamgeest, dáár gaat het om. Wel nog effe melden dat het ontzettend sportief en gezellig was dat er een drietal, geblesseerde, spelers acte de presence langs de lijn gaven, en hoe leuk zou het voor iedereen zijn als ALLE spelers, met blessures of ander leed, zich weer konden melden voor hun WF-partijtje.  Effe afwachten wat onze Oranjemannen er van terecht brengen, voor de wedstrijd van zaterdag zijn de nodige voorspellingen gedaan en we gaan volgende week nog wel terugblikken op het voetbalweekend.

Tot volgende week allemaal!