de wijze les van ABBA

2871AX
SCHOONHOVEN
tel. 0182-382778

Wát waren we weer op dreef vandaag, met de humor en met onze partij. Zoals er vanmiddag al gereageerd is in de App, was het weer een leuke wedstrijd en veel gelachen. Laat ik het maar houden op weer eens een remise, dat betekent dat er nog een wedstrijd nodig is voor de kwalificatie. Er werd vandaag vaak gefloten voor het te hoog spelen van de bal, ik ving in het veld op dat dit een gevolg was van als je hoog gespeeld hebt. Ik vond 'm leuk bedacht.

Maar nog effe de sfeer en de partij, wat heet leeftijd dan nog hè ? Daar wil ik wel een voorbeeld van geven. Ik heb afgelopen week eens naar de nieuwe CD geluisterd van ABBA, het hoeft niet jouw muziekkeuze te zijn, mij gaat het om de band, de jongste 71 en de oudste 81 en ze klinken nog als 45 jaar terug. Het lijkt ons motto ook hè, "je bent nooit te oud om nog mee kunnen te doen". Maar dat het ook zomaar anders kan zijn bewijst een uitspraak van Johnny Rep, hij wordt  morgen, 25-november, 70 jaar en hij zegt in een interview over zijn leeftijd, "er is geen reet aan".

Dit was 't weer voor vandaag, blijf gezond hou, 't fit en misschien dan weer tot volgende week.