Verrassend hoge opkomst en nieuw talent

Schoonhoven WF - L'Orange

Schoonhoven WF -Les Bleus

26 januari 2022 10:00

Sportpark Het Hofland
Nieuwe Singel 41
2871AX
SCHOONHOVEN
tel. 0182-382778

Wát een verrassende grote opkomst vandaag, wat moet dat worden als het voorjaar gaat worden en alle winterblessures hersteld zijn. Eerst vandaag maar eens, een hartelijk welkom was er voor Dirk Koorevaar, wat betreft vandaag was tie wel geslaagd, zijn eerste doelpunt was er één om nog eens in de herhaling terug te kijken. Over het allereerste doelpunt van vandaag, dat duurde best wel even voordat die gescoord kon worden, het bleef dan ook lang op 0-0 staan. Was ook het gevolg van de ruime bezetting in het veld en dus ook druk in het doelgebied en da's moeilijker de openingen te vinden, vraagt in ieder geval om méér voetballend inzicht. Niet iedereen die vandaag in het veld liep was blessure-vrij, maar dit waren dan van die ongemakken die overwonnen konden worden door het enthousiasme van het tóch mee willen spelen. Grappig was de opmerking in het veld toen de score voor een team op 3-1 gekomen was en er iemand riep "drie-één voor ons", waarop een reactie van de tegenpartij kwam, "had ook voor ons kunnen zijn". Ik maak daar uit op dat iedereen vond dat we met z'n allen lekker aan het spelen waren.  Het zal hopelijk ook snel weer mogelijk zijn om ons "bakkie" ná de match ook weer te kunnen nemen. Ik ben benieuwd wat daar voor nodig is 1G, 2G, 3G, ik snap het niet meer hoor, mobiel bellen doe ik al met 4G en straks zelfs met 5G..., dat zijn genoeg G's voor een bakkie volgens mij.

Allemaal bedankt voor de gezellige partij en tot volgende week maar weer..