Matchday WF

2871AX
SCHOONHOVEN
tel. 0182-382778

Weer woensdagochtend, MatchDay. Het is ruim voor tijd als de eerste enthousiastelingen zich al melden, er melden zich later steeds meer spelers. Er wordt druk gepraat, de meesten hebben elkaar al een week niet gezien en het verbaasde dan ook niemand dat de aftrap iets later werd genomen. Zo... genoeg gepraat, de bal rolt alweer én het tempo mag omhoog. Deze boodschap lieten Hans en Dirk, de snelste WF'rs van vandaag, niet onbenut. Er werd in rap tempo een 3-0 voorsprong opgebouwd door het Oranje-team, het zou een makkelijke "walk-over" worden, zo te zien. Maar nadat er van het Oranjeteam één speler overstapte naar het Blue-Team was het gedaan met de winst. Het Blue-team kreeg ruimte en het waren de assists die bepalend voor de winst waren, want zoals we allemaal wel weten als een assist opmaat is, is scoren niet zo moeilijk meer! Het was voor de Orange-boys niet meer in te halen, krachtsverschil was te groot (zie bijlage), ondanks toevoeging van 10 minuten extra speeltijd, eindstand 9-4 voor het Blue-Team. Dirk wilde zich revancheren en stelde voor om volgende week met de twee zelfde opstellingen een herkansing te wagen. De gebruikelijke after-koffie verliep in dezelfde gezellige sfeer als de partij vandaag, we hadden er zelfs wat lekkers bij, Leen trakteerde, is 72 jaar geworden.

Nou dat was het weer voor deze week, volgende week weer..."Same Place, Same Time".