Matchday WF

2871AX
SCHOONHOVEN
tel. 0182-382778

Woensdagochtend en het is weer Matchday voor ons, de 6e alweer dit jaar. Gestart werd er met een serieuze warming-up, dus het beloofde wat deze keer. Prachtig voetbalweer met- en in de zon, je zou denken dat het voorjaar al begonnen was. Let's Play, met 6 tegen 7 is er geen sprake van balans, maar laten we beginnen. Het Blue-Team begon met een overtal en dat was makkelijk scoren, het Orange-team kon daar niet veel tegenover zetten maar kwam ook wel tot meerdere scoringskansen en ook wel tot scoren, maar vandaag lukte niet álles, het voorjaar in je hoofd en de winter nog in de benen, dat bleek geen fijne combinatie. 2e helft kwam John bij het Orange-Team spelen en had dit team een overtal, scoren en kansen over-en weer, maar het Blue-Team gaf de voorsprong niet meer uit handen. 8-5 voor het Blue-Team. Maar ik kijk weer terug op een mooie en vooral gezellige ochtend, ééntje om er nog eens over na te denken. Deze week zag ik, op TV, in een stadion (Spanje) een spandoek van zo'n 50 mtr. breed en vele meters hoog met de volgende tekst: "Siempre en nuestro recuerdo" voor ons vertaald: "altijd in ons geheugen", zo is het dus met ons ook, deze partijtjes ga je nooit meer vergeten en mocht het nodig zijn om die herinnering op te halen met een paar foto's, d'r zijn er genoeg van (zo'n 1650st.) Dit was het weer voor vandaag én deze week, volgende week weer, "Same Place, Same Time".