Matchday WF

2871AX
SCHOONHOVEN
tel. 0182-382778

Er is de afgelopen weken bij wedstrijden al veel gesproken over... dit kan wel eens een "sleutelwedstrijd" worden. Da's bij ons elke week, Jaap heeft de sleutel, anders kúnnen wij niet eens spelen. Ik blijf het zeggen, als ik weer op-of in het veld sta en zie hoe ieder zich op zijn eigen manier aan het voorbereiden is op ons partijtje, dat het er dan al enthousiast uitziet. Vandaag een 14 man voor een lekker partijtje, de verdedigingen aan beide kanten stonden goed, het duurde dan ook ruim een kwartier voor de eerste op het scorebord stond. Maar aanvallen waren er genoeg, die zijn er dan ook alleen maar als er mooie combinaties worden gecreëerd. Dat speelt lekker, het was dan met de rust pas 2-2 en dat betekent veel voetbal en genoeg kansen. Na de rust vielen de doelpunten wat makkelijker en dat pakte voor de Orange-Boys in het voordeel uit. Dat de spelers, óók aan het eind nog steeds enthousiast waren, gaf het laatste fluitsignaal wel aan, we hadden bijna 10 minuten langer gespeeld...het leek of we er geen genoeg van konden krijgen. Met een eindstand van 7-5 in het voordeel van het Orange-team klonk het eindsignaal, de tijd is omgevlogen vandaag, we zullen een volle week moeten wachten voor we weer kunnen spelen, kijk er nu al naar uit. Dit was 't weer voor vandaag, volgende week verder, "Same Place, Same Time".