Matchday WF

2871AX
SCHOONHOVEN
tel. 0182-382778

Aan álle afwezigen van deze morgen, het kostte ons enige moeite om de match gezellig te maken, want......jullie waren er niet vandaag. Het begon al met het samenstellen van de teams, probeer dat maar eens, twee evenwichtige teams formeren, zónder jullie. Maar ook weer niet te lang stilstaan, er is al afgetrapt, dus meegaan is het devies, anders lopen ze je zo voorbij! Wedstrijdnr.17 is alweer begonnen en het was Jaap Bonninga die zijn vertrouwde verdedigende positie had verlaten en zijn positie voorin nam, dus ook wel kansen zag om er eens lekker op los te gaan voetballen én dan ook nog eens te scoren. L'Orange nam dan ook vlot de leiding, ze hadden een man meer op het veld en de Les Bleus hadden een gastspeler(tje) die over zo'n 50/55 jaar ook aan WalkingFootball wil gaan doen. Na het incasseren van een aantal tegendoelpunten was het de beurt aan de Les Bleus, met 1 man minder maar wel met een gastspeler die voor 2 heeft meegedaan. Er werd door beide teams volop gescoord, 18x zelfs, maar de Les Bleus scoorde het meest. Tijd voor, alwéér een feestelijk bakkie, het was de beurt aan Reggy, die was jarig geweest op de 25e. Vandaag een nieuwe traditie geboren, "ga je op vakantie, dan is dat een gelegenheid om te trakteren", dankjewel Koen en een héle fijne vakantie. Nog effe de volgende afsluiter voor de afwezigen van vandaag: "Het is makkelijk gezegd, dat weten we wel, maar we wensen jullie toch een spoedig herstel!" Op naar volgende week, "Same Place, Same Time"!