Schoonhoven wint 2e oefenwedstrijd

Schoonhoven 1

Alexandria'66 2

Kelvin Potuyt (vrije trap)
...
Paul Hom (kopbal)

11 augustus 2012 14:30

Schoonhoven heeft haar 2e oefenwedstrijd in winst om weten te zetten. Dinsdag werd nog gelijk gespeeld tegen de reserves van Barendrecht, maar vandaag wist het elftal van Bert Potuyt met 4-1 te winnen van het 2e elftal van Alexandria '66.

De basis voor de overwinning werd gelegd in een goede eerste helft. Via fraaie doelpunten van Kelvin Potuyt en en Pieter Meijer ging Schoonhoven met een 3-0 voorsprong rusten. Na rust speelde Schoonhoven slordig en wisten de gasten terug te komen tot 3-1. Uiteindelijk was het Paul Hom die in de slotfase een mooie aanval koppend afrondde en de 4-1 eindstand op het scoreboard liet noteren.

A.s. dindsdag start het bekertoernooi. Schoonhoven ontmoet dan op eigen veld zondag 2e-klasser Dilettant. De wedstrijd vangt aan om 19:00 uur. De andere twee ploegen in de poule zijn SSpirit en UNIO.