Oskam schoenen / sport / kleding

Kledingleverancier vv Schoonhoven

Met ingang van seizoen 2017-2018 is
Oskam schoenen / sport / kleding in Bergambacht
de officiële kleding leverancier van vv Schoonhoven.

Voor de leden van vv Schoonhoven hebben wij als voetbalspeciaalzaak naast een zeer royaal aanbod voetbalschoenen en keepershandschoenen ook de vv Schoonhoven logo-kousen en het vv Schoonhoven logo-short direct voorradig. Ook hebben we van de officiële Hummel vv Schoonhoven clubcollectie bijna alle kleding direct op voorraad. Tevens bieden wij de mogelijkheid om (veelal klaar terwijl u wacht) clublogo, namen en/of nummers op kleding en tassen aan te brengen.

De beste schoen is een perfect passende schoen!

Naast dat wij het in onze 1250 m² grootte winkel nog vanzelfsprekend vinden dat wij u op een persoonlijke manier adviseren krijgt u van onze medewerkers ook een zeer deskundig pasvormadvies. 12 van onze medewerkers zijn pasvorm adviseur waarvan er 9 hebben doorgeleerd tot schoenconsulent. Hierdoor kunnen wij een gedegen schoenadvies geven voor mensen met allerhande voetklachten en/of houdingsklachten. Meten is weten! Indien gewenst meten onze pasvormadviseurs uw voeten in zowel de lengte als de breedte.

Voet Advies Centrum

Heeft u pijn aan uw voeten? Of extra vermoeide voeten? Last van uw rug of knieën? Deze klachten gaan meestal niet vanzelf over. Sinds 2012 beschikt Oskam Schoenen over een voet-advies centrum. Dit betreft een uniek samenwerkings-verband met Ton van Loon Podologie uit Oudewater. Dé mogelijkheid voor het aanmeten van steunzolen door een registerpodoloog of podoposturaal therapeut, in combinatie met het kopen van een goed passende schoen waarin uw zooltjes moeiteloos passen. En dat allemaal onder één dak.

Damesschoenen t/m maat 45 en Herenschoenen t/m maat 50

Oskam is een echt familiebedrijf. En de familie Oskam leeft (letterlijk) op grote voet. Sinds de oprichting in 1969 heeft de firma Oskam deels uit eigenbelang al een groot aanbod in grote maten schoenen. En dit aanbod is door de jaren heen alleen maar groter gegroeid. Ook in grotere maten kunt u uit meer dan 100 verschillende schoenen per maat kiezen. Met recht een zeer grote collectie in grote maten.

Hoofdstraat 55 - Winkelhof Bergambacht - 0182-351402