Contractverlenging Raymond van der Kort

31 december 2020 14:45

vv Schoonhoven en hoofdtrainer Raymond van der Kort hebben overeenstemming bereikt om het medio 2021 aflopende contract met een jaar te verlengen. De samenwerking met Ari Nagtegaal is uitstekend en ook Ari zal volgend seizoen actief zijn als trainer van het 2e elftal.

vv Schoonhoven en hoofdtrainer Raymond van der Kort hebben overeenstemming bereikt om het medio 2021 aflopende contract met een jaar te verlengen. De samenwerking met Ari Nagtegaal  is uitstekend en ook Ari zal volgend seizoen actief zijn als trainer van het 2e elftal.

Met een brede selectie en de terugkeer van een groot aantal talentvolle Schoonhovenaren was het verwachtingspatroon dit seizoen hoog. Na een wat tegenvallende competitiestart leek de weg omhoog te zijn ingeslagen met 2 ruime overwinningen in de laatste wedstrijden voor de 'coronastop'. We hebben er als bestuur alle vertrouwen in dat Raymond, Ari en de overige staf op deze ingeslagen weg de selectie verder kunnen ontwikkelen.

Raymond van der Kort over de contractverlenging: "Schoonhoven is een fantastische club om te werken met veel betrokken mensen, geweldige supporters en businessclub. Ik heb het erg naar mijn zin en ben dan ook heel blij om weer een jaar bij te tekenen. De spelersgroep is zeer prettig om mee te werken en dit jaar zaten we in een goede flow totdat Corona wederom roet in het eten gooide. Iedereen wil weer zo snel mogelijk op het veld staan om onze ambitie, top 5 spelen, waar te maken. Ik heb daar alle vertrouwen in en kijk er naar uit om met de spelersgroep en technische staf verder te werken aan deze ambitie."

Bron: Bestuur vv Schoonhoven