Steun de club, betaal je contributie!

2 februari 2021 12:45

Door de Corona maatregelen zijn we op dit moment beperkt actief. Alleen de jeugd kan trainen en onderling wedstrijden spelen. We missen allemaal de gezelligheid en drukte van en op de club.
Deze situatie kost de vereniging - geen kantine-inkomsten - ook erg veel geld. Daarom is het belangrijk dat onze leden wel hun contributie blijven betalen, willen we als vv Schoonhoven niet in financiƫle problemen komen.

Corona teistert ons, de hele wereld, nu alweer bijna een jaar. Dat is voor iedereen een enorme bedreiging qua gezondheid en een enorme beperking qua vrijheid in doen en laten. Dit geldt natuurlijk ook voor vv Schoonhoven.

Na de abrupte stop in maart 2020 konden we gelukkig in de periode mei-oktober weer gefaseerd het veld op. Maar helaas kwamen er half oktober toch nieuwe beperkingen qua wedstijden voor de jeugd en ook qua trainingen voor de senioren. Dit is voor iedereen een ongewenste en vervelende situatie. Maar zoals Mark Rutte en Hugo de Jonge aangeven, er is licht aan het einde van de tunnel. De verwachting is dan ook dat we toch in april weer het veld op mogen en onze hobby weer mogen uitoefenen.

Buiten de situatie dat we op dit moment beperkt actief zijn. Alleen de jeugd kan trainen en onderling wedstrijden spelen. We missen allemaal de gezelligheid en drukte van en op de club. Bovendien kost deze situatie de vereniging erg veel geld, omdat er geen kantine-inkomsten zijn. Daarom is het belangrijk dat onze leden wel hun contributie blijven betalen, willen we als vv Schoonhoven niet in financiële problemen komen.

Daarom doen wij hierbij ook een moreel beroep op een ieder van jullie om de contributie te voldoen. Zodat we straks met z'n allen het veld weer op kunnen.

Mocht het om een of andere reden niet lukken om de contributie te voldoen? Laat het dan weten. Stuur een mail naar [email protected] . Dan gaan we gezamenlijk een oplossing hiervoor vinden.

Met vriendelijke groet,

Bestuur vv Schoonhoven