Update Corona-maatregelen VV Schoonhoven

17 maart 2021 13:45

Redactie

In dit bericht een update van de Corona-maatregelen binnen de VV Schoonhoven, de richtlijnen van de officiƫle instanties worden daarbij gevolgd.

Spelers tot 27 jaar mogen vanaf 3 maart zonder restricties op de eigen club buiten trainen en onderlinge wedstrijden spelen.  Het is hierbij toegestaan om teams samen te voegen. We raden echter wel aan ieder zijn of haar gezonde verstand te gebruiken en zoveel mogelijk te sporten in dezelfde groepssamenstellingen. Dit verkleint namelijk het verspreidingsrisico.

Een versoepeling van de maatregelen voor de sport is dat de overheid vanaf 16 maart toestaat dat spelers vanaf 27 jaar in groepjes van maximaal vier personen buiten mogen trainen, mits zij onderling 1,5 meter afstand houden.

Alle overige reeds eerder afgekondigde maatregelen, zoals geen toeschouwers, geen gebruik van kleedkamers etc., blijven onveranderd van kracht.  Neem contact op met de betreffende coördinator of commissielid in geval van onduidelijkheden ! Voorts in de onderstaande link meer informatie.

Wij benadrukken het belang om de actuele maatregelen te respecteren, met name de nieuw gestelde leeftijdsgrenzen !

“Schoonhovenaren, dat zijn wij allen”  Gezamenlijk krijgen we Corona onder controle !

Bestuur VV Schoonhoven

Bron: Het Bestuur