Walter van Maurik behaalt zijn 1e ster.

21 april 9:45  In de wedstrijd tegen Wieldrecht heeft Walter van Maurik zijn 1e ster behaald. Walter scoorde hierin 2 keer voor Schoonhoven 1 en hij brengt zijn totaal nu op 25.meer »

111x gelezen

Zonder vrijwilligers geen v.v. Schoonhoven, dus alle vrijwilligers zijn superhelden.

12 april 8:45  Vrijwilligers zijn cruciaal voor een vereniging daarom start de KNVB de campagne "Word een Clubheld". meer »

142x gelezen

Proeftraining bij VV Schoonhoven

24 maart 15:15  Op 30 maart organiseren we een proeftraining voor alle meisjes en jongens uit groep 1, 2 en 3. Deze training is natuurlijk ook voor de kinderen die al lid zijn! We zouden het heel leuk vinden als je komt en je vriendjes en vriendinnetjes meeneemt. Zien we je volgende week?meer »

192x gelezen

Paul van Schaik erelid v.v. Schoonhoven en onderscheiden met de gouden waardering speld KNVB.

3 maart 18:45  Oud-voorzitter Paul van Schaik is afgelopen zaterdag in de rust van de met 2-0 gewonnen streekderby Schoonhoven - Groot-Ammers benoemd tot erelid van de v.v. Schoonhoven en door de KNVB onderscheiden met de waardering speld in goud.meer »

175x gelezen

Videoverslag VVS 1 - Groot Ammers 1

3 maart 9:45  Videoverslagmeer »

Video verslag VVS 1 - Arkel 1

19 februari 9:15  Verslagmeer »

Feyenoord komt naar v.v. Schoonhoven

29 januari 19:45  In de meivakantie komt Feyenoord naar v.v. Schoonhoven voor een 2-daags Feyenoord Soccer Camp op maandag 29 en dinsdag 30 april 2024 dagelijks van 09.00 tot 15.00 uur. Wil jouw kind zich uitleven tijdens deze actieve voetbaldagen? Dan is dit de perfecte gelegenheid! meer »

916x gelezen

Trainingskamp selectie VV Schoonhoven in Torremolinos

17 januari 13:00  De selectie van VV Schoonhoven is met zijn staf, leden van de Business Club en de Supportersvereniging zaterdag 13 januari jl. afgereisd naar het Spaanse Torremolinos voor een trainingskamp van 4 dagen. Onder de Spaanse zon werd een programma van teambuilding, een tweetal wedstrijden en diverse sportactiviteiten uitgevoerd. Allen kijken terug op een zeer geslaagd trainingskamp, wat op voortreffelijke wijze is georganiseerd door Jorn Vrijman met ondersteuning van Matjeu van Arkel.meer »

731x gelezen

Mark Weel langer bij v.v. Schoonhoven.

17 januari 9:15  Het bestuur van Schoonhoven is verheugd te kunnen melden dat tijdens het trainingskamp in Spanje overeenstemming is bereikt met Mark Weel over een langer verblijf als hoofdtrainer bij de v.v. Schoonhoven. meer »

219x gelezen

Videoverslag Nieuwjaarswedstrijd VV Schoonhoven

7 januari 15:30  Verslag van de Nieuwjaarswedstrijd tussen de vedetten van zaterdag 1 van weleermeer »