In memoriam Henk Neven

25 mei 2021 17:45

Redactie

Afgelopen zaterdag 22 mei ontvingen we als bestuur de droevige mededeling dat Henk Neven is overleden. We wisten dat Henk ziek was en een zware strijd voerde maar dit kwam voor ons toch erg onverwacht.

We herinneren ons Henk als een echte clubman die veel voor onze vereniging heeft betekend. Hij was actief in de seniorencommissie en de beheercommissie kon altijd een beroep doen op Henk zijn kennis en persoonlijke inzet. Als supporter van onze club was Henk ook altijd aanwezig om het eerste team bij te staan, in goede en soms ook mindere tijden. Hij heeft daarbij een aantal jaren mogen genieten van zijn zoon Vincent die een aantal seizoenen voor ons eerste team is uitgekomen.

Hij was daar zichtbaar en terecht trots op!

Ik herinner me tevens dat Henk samen met zoon Stephan een vaste deelnemer was aan onze voetbalquiz en daar altijd goed in scoorde. Met een aantal andere trouwe supporters had Henk een vaste plek in onze kantine en is er zelfs een speciale statafel gemaakt waar de namen van deze supporters, waaronder Henk, groot op gegraveerd staan. Het doet ons veel verdriet dat we Henk nooit meer aan deze statafel zullen zien plaatsnemen. We zullen met Henk zijn motto "blijf genieten en geef liefde" in gedachte, regelmatig het glas op hem heffen.

Wij wensen Marja, Stephan, Vincent, de schoondochters, kleinkinderen en verdere familie heel veel sterkte om dit grote verlies een plek te geven.

Namens het Bestuur van VV Schoonhoven

Paul van Schaik