Walking voetbal doneert geld voor jeugd.

19 oktober 2021 14:30

Redactie

Onder coördinatie van de SWOS wordt er op onze velden op woensdag walking voetbal gespeeld. Dit is ruim 2 jaar geleden gestart maar heeft door Covid natuurlijk enige tijd stil gelegen. Inmiddels is men weer met veel plezier actief en zijn er elke woensdag circa 20 spelers aanwezig. Naast het sportieve gedeelte is hierbij natuurlijk ook het sociale aspect belangrijk.

Als de omstandigheden het toelaten bestaat het voornemen om de komende tijd ook wedstrijden te gaan spelen tegen omliggende verenigingen. Er zijn inmiddels sponsors gevonden en mooie wedstrijdtenues in onze clubkleuren aangeschaft. De kunst zal zijn om het enthousiasme te beteugelen en ervoor te zorgen dat er echt alleen gewandeld wordt door alle spelers.

Als dank voor het mogen gebruiken van de velden is afgesproken dat er jaarlijks een bedrag van € 300 wordt gedoneerd dat ten goede komt aan de jeugdafdeling.  Afgelopen zaterdag is de bijbehorende cheque uitgereikt door Hans Pinkse en Jaap Bonninga aan voorzitter Paul van Schaik die hiermee vanzelfsprekend zeer verguld was.

WF_team.jpg

Bron: Het Bestuur