Donatie van Zeeuw en Zeeuw

19 oktober 2021 14:45

Redactie

Onlangs heeft Jeroen de Pater, vestigingsmanager van Ford en occassion-dealer Zeeuw & Zeeuw te Schoonhoven (voorheen Schakel) aan cheque uitgereikt van € 300.

Dit naar aanleiding van een zomeractie waarbij klanten een donatie aan een vereniging naar keuze konden doen. Deze cheque is vanzelfsprekend met veel genoegen in ontvangst genomen door voorzitter Paul van Schaik die ervoor zal zorgen dat dit een goede bestemming krijgt.

Zeeuw & Zeeuw is als vele jaren (voorheen onder de naam Schakel) een trouwe sponsor binnen onze vereniging alsmede lid van het eerste uur van onze businessclub.

Wij hopen deze relatie nog vele jaren te mogen blijven voort zetten.

Bron: Het Bestuur