Jordi Hak tekent contract bij Sparta

15 februari 2022 8:45

Redactie

Onlangs heeft Jordi Hak een contract getekend bij Sparta. Hij gaat vanaf volgend seizoen in de JO16 van de jeugdopleiding van Sparta voetballen. Hiermee volgt hij het voorbeeld van zijn jongere broer Wesley die hem al eerder is voor gegaan.

Jordi heeft 7 jaar bij onze club gespeeld voordat hij naar Alexandria ’66 is gegaan.
We zijn erg trots dat hij deze stap kan maken en wensen hem veelJordi_Hak.JPG succes. Natuurlijk hopen we dat hij het eerste van Sparta gaat halen. Als dat niet lukt is hij vanzelfsprekend van harte welkom om de rood witte strepen in te ruilen voor het blauw wit. Dit net als zijn Opa Cor die vroeger een gerespecteerd speler bij onze vereniging was.

Bron: Het Bestuur