PUBquiz

De Supportersvereniging organiseert a.s. 13 mei een PUBquiz

Schoonhovense Pubquiz 2022

Vrijdag 13 mei vanaf 19:30 uur - Kantine

Onze kantine opent om 19:30 uur haar deuren voor de Schoonhovense Pubquiz 2022. In duo's gaat er gestreden worden om de wisselbokaal en om de eeuwige roem. Omdat alle mogelijke voetbalvragen inmiddels al wel een keer gesteld zijn door de Supportersvereniging, zijn er dit jaar meer quiz-categorieën. Van showbizznieuws tot politiek, alles komt voorbij tijdens de Pubquiz.

De ruimte in de kantine is beperkt en daarom is het verplicht je aan te melden voor deelname. Aanmelden voor de Schoonhovense Pubquiz:

Bron: Supportersvereniging