Bedrijfsvoetbal 1 juli, nu inschrijven !

Redactie

We konden het 2 jaar lang niet organiseren, maar gelukkig weer terug van weggeweest: het Bedrijfsvoetbal toernooi !
Op vrijdagavond 1 juli is het zover. We starten eind middag met een VrijdagMiddagBorrel en onze inmiddels wereldberoemde BBQ, met overheerlijke op Marokkaanse wijze bereide gerechten.

Aansluitend gaan we voetballen, waarbij het tussen de wedstrijden door prima toeven is bij de klanken van DJ WideWall en je onder het genot van BBQ en drankje je vertoonde voetbalkwaliteiten kunt bespreken. En voor later in de avond hebben we een fantastische zanger met vooral Nederlands repertoire weten te strikken, voor velen al een bekend gezicht: Francois Pieters.

De inschrijving is inmiddels geopend, dus meld jouw team snel aan bij Peter Schilt. Mocht je meer informatie willen dan kun je dat ook aan hem vragen. Peter is te bereiken via zijn mailadres: [email protected]

Uiteraard hopen we niet alleen op voetballende deelnemers, maar ook op supporters, scouts en overige belangstellenden die van een gezellige avond houden.

Iedereen is van harte welkom !

Bron: Het Bestuur