Aanmelden en invullen Vanzelfsprekende Dienst Verlening (VDV)

21 november 2019 17:00

Zo rooster je je in voor VDV-diensten via het menu VDV. Volg de handleiding, maak een account aan en vul je contact- en e-mailgegevens in. De rest wijst zich vanzelf. Heb je vragen? Stel ze via [email protected]

Beste leden en ouders/verzorgers,

Dank jullie wel voor de bijdrage aan de Vanzelfsprekende Dienst Verlening (VDV) ! Vele handen maken licht werk en op deze wijze houden we vv Schoonhoven draaiend.

Een aantal leden, ouders/verzorgers heeft tot op heden nog geen account aangemaakt en de VDV-diensten ingeroosterd. Dit met alle gevolgen van dien. We willen hen bij deze oproepen de registratie en inroostering z.s.m. in orde te maken.

Het is heel belangrijk dat de juiste e-mail gegevens geregistreerd zijn. Dit wordt gebruikt voor de communicatie inzake VDV; 14, 6 en 3 dagen voor de uitvoerdatum krijg je een e-mail met een reminder. Onjuiste gegevens zijn geen argument om de VDV-verplichting niet te vervullen.

Registratie en roosteren VDV
Registratie en inroostering voor VDV-diensten doe je via de website. De VDV-handleiding helpt je om je te registreren, een aantal basisgegevens in te vullen en je voorkeuren voor VDV-diensten aan te geven. Als je een dienst doet voor spelend lid/leden onder de 15 jaar vergeet dan niet als ouder/verzorger je kind toe te voegen onder Familie instellingen, ander weten we niet voor welk lid/leden je de VDVdienst uitvoert. Vul hier alle kinderen in onder de 15 jaar waarvoor je de dienst verricht met de button voeg persoon toe. Daarna rooster je zelf de VDV-diensten in op de momenten waarop het jou het beste uitkomt.

LET OP: het is van belang eerst de VDV informatie en regels goed te lezen. Daarin wordt al veel duidelijk. Volg daarna de VDV-handleiding. Lukt het niet, stuur ons dan een e-mail  [email protected] .

Vriendelijk dank vast voor jullie medewerking,

Bestuur vv Schoonhoven

Bron: Bestuur vv Schoonhoven