Geen voetbal tot en met 28 april aanstaande

12 maart 2020 17:15

De KNVB heeft n.a.v. de richtlijnen van de overheid en het RIVM besloten dat er geen voetbalwedstrijden gespeeld worden tot en met 28 april. Voor het amateurvoetbal is bovendien op 31 maart besloten dat het seizoen voorbij is. Deze beslissing is bedoeld om de verdere verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk in te dammen.

Voor vv Schoonhoven betekent dit dat alle trainingen, wedstrijden, oefenwedstrijden en grote bijeenkomsten tot en met 28 april zijn afgelast.
Wij volgen hierin de adviezen van de KNVB.

Meer informatie is te vinden op de site van de KNVB https://www.knvb.nl/themas/coronavirus

Met de KNVB zeggen ook wij: "De gezondheid en veiligheid van iedereen staat voorop, we hopen op jullie begrip in deze aparte tijden."

Bestuur vv Schoonhoven

Bron: Bestuur vv Schoonhoven