De onderhoudsploeg ging – en gaat – “gewoon” op de oude voet door.

7 december 2020 7:30

Teus Verhoef

Ondanks de het minder gebruik van het complex vanwege het corona gaan de onderhoudswerkzaamheden gewoon door. Naast het reguliere wekelijkse onderhoud aan de velden en bepaalde opstallen, wordt nu ook specifiek aandacht besteed aan specifieke klussen zoals het schilderwerk van de kleedkamers. De onderhoudsploeg staat bij weer of geen weer paraat op afgesproken tijden om met veel plezier de werkzaamheden uit te voeren.

In alfabetische volgorde zijn dit: Ron v.d Berg, Adrie Bouter, Wim van ‘t Hullenaar, Jan en Klaas de Jong (geen familie van elkaar), Gerrit Peddemors, Nico Peltenburg, Jan Versluis, Ben Sloof en Rinus Zuurmond.

Naar mijn mening, als is deze mag geven, is het een zeer belangrijks gezelschap binnen onze vereniging, zoals gelukkig meer groeperingen die zich voor onze vereniging verdienstelijk maken.