Systeemfout zorgt voor problemen bij PLUS actie

6 september 2021 19:15

Redactie

Door een systeemfout is @vvschoonhoven nog niet zichtbaar bij @PlusRechtuyt om punten toe te kennen. Bewaar deze om later te registreren en onze mooie club het steuntje in de rug te geven ! Zodra we in de lucht zijn zullen we dit melden.

Schermafbeelding_2021-09-06_om_19.18.52.png

Spaar je club gezond! Doe mee aan de actie van PLUS Supermarkt. Vanaf heden kunnen klanten sparen voor clubs en verenigingen in hun buurt, waaronder dus VV Schoonhoven! De  opbrengst wordt gebruikt voor de verdere verduurzaming van de club.

Wil jij meer weten hoe deze actie nu precies in zijn werk gaat? Klik dan hier!

Namens VV Schoonhoven zijn wij iedereen die ons steunt middels deze actie, erg dankbaar.

Win een plus cadeaukaart t.w.v. 75 euro!

Bron: Het Bestuur