Nieuws van het bestuur

Paul van Schaik erelid v.v. Schoonhoven en onderscheiden met de gouden waardering speld KNVB.

3 maart 18:45  Oud-voorzitter Paul van Schaik is afgelopen zaterdag in de rust van de met 2-0 gewonnen streekderby Schoonhoven - Groot-Ammers benoemd tot erelid van de v.v. Schoonhoven en door de KNVB onderscheiden met de waardering speld in goud.meer »

Mark Weel langer bij v.v. Schoonhoven.

17 januari 9:15  Het bestuur van Schoonhoven is verheugd te kunnen melden dat tijdens het trainingskamp in Spanje overeenstemming is bereikt met Mark Weel over een langer verblijf als hoofdtrainer bij de v.v. Schoonhoven. meer »

In memoriam Adrie Bouter.

13 december 9:45  Afgelopen dinsdagmorgen ontvingen wij het droeve bericht dat Adrie op maandag 11 december 2023 is overleden. Hij is 77 jaar geworden. Met Adrie is weer een man met een blauwwit hart heengegaan. meer »

In memoriam Ben van Tuyl.

5 december 10:00  Onlangs hebben wij het droeve bericht ontvangen dat ons oud-lid Ben van Tuyl is overleden. Ben heeft in de tachtiger en negentiger jaren van de vorige eeuw tot op hoge leeftijd als linkback in het zesde elftal van de zaterdag gespeeld. Hij stopte pas op hoge leeftijd met het voetballen bij de v.v. Schoonhoven nadat hij met pensioen was gegaan bij verffabriek Hasco.meer »

In memoriam Leo Kroos.

30 november 10:15  Afgelopen week bereikte ons het droeve bericht dat op maandag 27 november ons oud-lid Leo Kroos is overleden. meer »

In memoriam Teus Verhoef.

2 november 20:00  Afgelopen week bereikte ons het droeve bericht dat op 31 oktober ons erelid Teus Verhoef is overleden, een dag voordat hij 88 jaar oud zou zijn geworden.meer »

Algemene Leden Vergadering - vertrek Paul van Schaik als voorzitter

24 september 9:30  Op 2 oktober a.s. wordt de Algemene Ledenvergadering van VV Schoonhoven gehouden. Het is een bijzondere ledenvergadering vanwege het aftreden van onze voorzitter Paul van Schaik. Paul heeft over een zeer lange periode gefungeerd als voorzitter en zal tijdens deze ALV zijn laatste speech geven met uiteraard een korte terugblik over zijn periode als voorzitter. meer »

Voorzitter gezocht

28 augustus 9:15  VV Schoonhoven is op zoek naar een nieuwe voorzitter. Interesse? Neem contact op met een bestuurslid van VV Schoonhoven

LET OP: zet je fiets op slot

5 mei 11:45  De laatste tijd ontvangen we veel signalen van gestolen fietsen bij VV Schoonhoven. Let dus op en zet je fiets op slot eventueel met een kettingslot aan het fietsenrek. Laat ook geen fietsen staan om deze later op te halen.

Video samenvatting Schoonhoven 1 - De Alblas 1

11 maart 22:00  Een samenvatting van de wedstrijd van ons 1e team tegen de koploper De Alblas.meer »

Ga naar archief