Teams 18+ ook binnenkort terug op het trainingsveld

12 mei 2020 8:00

Vanwege de versoepelde coronamaatregelen mogen ook leden boven de 18 jaar vanaf deze week weer starten met trainen.

Vanaf 11 mei is het door de versoepeling van de coronamaatregelen door de overheid ook voor leden van boven de 18 jaar toegestaan om weer te starten met trainen.

Het bestuur is met betrokkenen in overleg om een juiste invulling te geven aan de voorwaarden waaronder dit kan plaatsvinden. Voordat er echt gestart kan worden, zullen er net als voor de jeugd t/m 18 jaar protocollen worden opgesteld.

Voor de goede orde; kleedkamers en kantine blijven gesloten!

Nadere informatie volgt op korte termijn.

Bestuur vv Schoonhoven

Bron: Bestuur vv Schoonhoven