Win - winsituatie: vv Schoonhoven introduceert de Supportmunt!

12 juni 2020 14:15

vv Schoonhoven introduceert de Supportmunt!

Met deze munten kun je consumpties kopen zodra de voetbalkantine weer open gaat. Voor hele munten koop je er bier, wijn, fris, een tosti, broodje kroket, broodje frikandel en patat van. Chips, snoep, koffie en thee reken je met halve munten af.

vv Schoonhoven introduceert de Supportmunt!

Wil jij de vereniging steunen in deze rare tijd én tegelijkertijd goedkoper uit zijn in de kantine?

vv Schoonhoven introduceert hiervoor de Supportmunt! Met deze munten kun je - zodra de voetbalkantine weer open gaat - je consumpties kopen. Voor hele munten koop je er bier, wijn, fris, een tosti, broodje kroket, broodje frikandel en patat van. Chips, snoep, koffie en thee reken je met halve munten af.

De munten kosten €1,75 per stuk (goedkoper dan de normale prijs voor fris, wijn of bier). Bestellen kan via het bestelformulier in de volgende link: https://www.vvschoonhoven.nl/1592/wwwvvschoonhovennl-support-munten

De munten zijn, ervan uitgaande dat het seizoen in september start, geldig tot en met de nieuwjaarsborrel in het nieuwe jaar 2021.

Bedankt vast voor jullie steun, we hopen jullie snel weer te zien op de vereniging!