Selectiefeiten met betrekking tot het nieuwe seizoen.

1 augustus 2020 10:30

Teus Verhoef

Bij velen begint het alweer te kriebelen. Binnenkort starten de trainingen en eind augustus al de bekercompetitie. Onderstaand de nodige informatie voor de start van het nieuwe seizoen.

Oefenwedstrijden Zaterdag 1:

8 september:  Thuis tegen Bergambacht 1 (4e klasser zondag).

Aanvang: 20.00 uur.

15 september:  Uit tegen Vianen (4e klasser zaterdag West 1).

Aanvang: 20.00 uur.

Bekerwedstrijden:

29 augustus

14.30 uur

OHVV 1 (Oudenhoorn)

12.45 uur

OVV 2 (Oostvoorne)

5 september

15.00 uur

Zinkwegse Boys (Oud-Beijerland)

12.15 uur

Barendrecht 3

12 september

14.30 uur

DRL 1 (Rotterdam)

13.15 uur

Zwaluwen 3 (Vlaardingen)

Zaterdag 2

Aanvang competitie: 19  september.

Het betreft dezelfde indeling als in het gespeelde gedeelte van het afgelopen seizoen, met uitzondering van SVW en Lopik. Zij zijn vervangen door Dilettant en Vuren, de laatste club lang niet ontmoet en dichtbij Gorinchem gelegen.

Dit is het speelschema van de 1e seizoenshelft. Thuiswedstrijden beginnen om 15.00 uur, tijden uitwedstrijden zijn nog niet bekend:

Datum Tegenstander  Uit- of thuiswedstrijd
19 september Vuren Thuis
26 september Alblasserdam Uit
3 oktober VVAC Thuis
10 oktober Hardinxveld Uit

17 oktober

De Alblas Thuis
24 oktober Dilettant Uit
31 oktober SV Meerkerk Thuis
7 november Perkouw Uit
21 november Groot-Ammers Uit
28 november Lekkerkerk Thuis
5 december Streefkerk Uit
12 december Schelluinen Thuis
16 januari 2021 Ameide Thuis

Spelersmutaties:

Gekomen ofwel teruggekeerd bij Schoonhoven vanuit: Marc Kruiper (RVVH), Ismael AitsiM’Hand (Jodan Boys), Giorgio Getrouw en Amine Karroum (beiden Spirit), Erik Kuiper (Bergambacht), Willem-Paul van der Heijden (WNC uit Waardenberg en 1e klasse Zaterdag), Mohammed Harracha (Jodan Boys), Julian Buijs (Perkouw), Ilias Harracha   (Bergambacht) en Gerben Ruissen (ASV Ammerstol).

Nieuw: Robin Schiedon (doelman) en gekomen van Lekkerkerk.

Gestopt: Ray Brouwers en Deef Vermeulen, terwijl Julian van Schaijk in een lager team zal gaan voetballen.

Trainers:

Zaterdag 1: Hoofdtrainer Raymond van der Kort (voor het vierde seizoen) en assistent-trainer: René Zuurmond; stagiair/assistent-trainer Marcel Stok.

Zaterdag 2: Ari Nagtegaal, opvolger van Tristan Brouwer. Assistenten:  Peter van Arkel en Aswin Hartmann.

Assistent-scheidsrechters:  Ap van As en Baaike Ooms.

Keeperstrainer: Abe den Haan.

Verzorgers/hersteltrainers selectie: Fred Meijer en Baaike Ooms.

Fysiotherapeuten selectie: Joep van Poppel en Youri Bleyenberg.

Teammanager selectie: Wout den Braber.

Bijzonder feitje overigens: op 22 augustus j.l. troffen de oude trainer (Tristan Brouwer) en nieuwe trainer (Ari Nagtegaal) van Schoonhoven 2 elkaar op het voetbalveld van vv Schoonhoven. Bij een oefenwedstrijd tussen Schoonhoven 2 en Spirit 2 stonden respectievelijk Ari Nagtegaal en Tristan Brouwer aan het roer. Beide elftallen behaalden een punt met een einduitslag van 2-2.