Strikte handhaving landelijke regels inzake quarantaineplicht!

30 augustus 2020 16:45

Eerst 10 dagen in thuisquarantaine na terugkomst uit een land met code oranje.

Beste leden en bezoekers van vv Schoonhoven,

Het bestuur van vv Schoonhoven wil hierbij benadrukken dat alle leden en bezoekers van ons complex de landelijke regels inzake de quarantaineplicht strikt op dienen te volgen en na te leven.

Concreet betekent dit dat je bij thuiskomst uit een land waarvoor code oranje geldt, eerst 10 dagen in thuisquarantaine gaat. Dit ongeacht een negatieve tussentijdse testuitslag. Pas daarna kun je ons complex weer bezoeken en actief deelnemen aan het verenigingsleven.

We rekenen er op dat een ieder deze regels naleeft en we elkaar waar nodig hierop aanspreken.

Paul van Schaik
Voorzitter Bestuur vv Schoonhoven