Online bierproeverij groot succes!

7 februari 2021 15:00

Op vrijdag 5 februari vond de eerste Heineken – Plus Rechtuyt Online Bierproeverij plaats. Op initiatief van Edwin den Toom, die samen met Elbert-Jan Botter en Wim van ’t Hullenaar de huidige barcommissie vormt, is enige weken geleden het idee geopperd om de '3e helft' te laten herleven.

Binnen de huidige Covid beperkingen werd door de barcommissie met trouwe partners Heineken en Plus Rechtuyt een mooi digitaal concept neergezet, een online bierproeverij. De meer dan 50 inschrijvers konden vrijdagmiddag in de kantine van vv Schoonhoven een Plus boodschappentas met inhoud afhalen. Hierin een door Heineken beschikbaar gesteld glas, 6 verschillende biertjes in een handige 6-pack houder en bij elke biersoort passende door Plus Rechtuyt gesponsorde hapjes.

cdce90fa-351b-4250-b180-ea91ed5037f4.JPG

Online bierproeverij

Vrijdagavond om 20:00 uur werd aangevangen met ons clublied, waarna voorzitter Paul van Schaik de digitale aftrap verrichtte. In een 2 uur durend evenement ontstond een ouderwets voetbalsfeertje onder leiding van Joost en Jimmy van Heineken. Een intro door meesterbrouwer Willem van Waesberghe van Heineken over het Heineken 0.0 bier werd opgevolgd door filmpjes en wetenswaardigheden over elk volgend bier. En waarom het bijpassende hapje zo goed paste. Zowel Joost als Jimmy brachten de info met verve en er werd veelvuldig in de chat op gereageerd. Ter afsluiting was er nog een online quiz met af en toe pittige vragen en leuke prijzen voor de winnaars. Een super geslaagd evenement met dank aan Heineken, Plus Rechtuyt en onze barcommissie die met een vaste groep enthousiaste mensen de kantine van vv Schoonhoven bemenst!

logo_heineken.png                    image002.png

De barcommissie kijkt er net als iedereen naar uit om elkaar weer te ontmoeten op ons mooie sportpark Het Hofland.